Popular Posts

Thursday, January 6, 2011

Tension dgn Karenah Bos.

waaaaaa!!! sejak dari hari isnin sampai la hingga khamis ni.aku asik duk bertekak je dgn bos.
nama dia Ambo san.aku dgn dia tiap hari mst ada mslh komunikasi.kdang2 dia asik duk ckp jepun dgn aku.
uit!! mana aku nak faham. da la semua kerja dia aku kena buat.dia ingat aku da keje kat situ 10taun apa.
pdahal aku still in training.hoho.tapi takpe.walaupun tiap hari aku wat kerja dia.atleast aku dpt bnyk info n exprience.tp paling tak tahan bila aku kena presnt dpn MD,Manager2,Asst Manager,Executive.aku dgn patner aku jela jwtan paling rendah.haha.sgt neves oii..lbh2 kalau kena soal mcm2 dgn Fujimoto (MD) dgn Sannomiya (AFM).haha.tp takpe.skrg aku da confident skit.esok jumaat last day keje.tak sabar nak aku cuti.haha.nak rehat secukup cukupnya..weeee~ mlm ni malas nak citer pnjang2.tggu la smbungan blog aku ni yg akan datang okay!! chow cincau.haha ;p.

2 comments:

  1. Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    tp die org jepun.
    mana dia nk paham.

    ReplyDelete