Popular Posts

Saturday, January 8, 2011

selamat malam kawan2!! heeeeeeee~ hari ini diriku sgt penat2. pagi ni aku bgn agak awal la jugak sbb ada budak comel yang kejutkan aku.hehe.tenkiu~ aku bangun pg2 sebab nak pegi celcom cntre sbb nak update broadband,da la sebulan tak blh guna line takda.mmbazir je,tp sekarang problem da settle.blh la aku on9 sll.
wehhhooooooooo!!!!! sampai rumah je da tghari.agak penat la gak sebab cuaca hari ini agak panas sikit.tp ada sesuatu yg buat aku hilang mood sikit.wbcam aku problem.hampeh betul.last2 aku terpksa pegi beli baru sbb nak wbcam dengan seseorang.huhuhu.setelah penat mncari merata rata kedai akhir jmpe gak kedai PC.
aku tgk price webcam semua mahal.ingat da bajet sedikit.tapi takpela..bukan sll beli wbcam.last2 beli la wbcam mode; apple wane bronze.lawa la gak.berbaloi la jugak wlaupun mahal..yehoooooooooo.!!!!!


ok done.      sekarang aku da ok tak moody da.sbb problem semua da ok.so malam ni aku nak online puas2 slpas jrang online mnggu lepas.hohohoho.harap2 la mlm ni takda benda yg blh wat aku tension+stress.hehe.

ehh..malam ni ada match bola la.adoiiii.takda astro la plak kat umah aku.teringin nak tengok team fevret aku liverpool lawan dgn manchester united.harap2 la liverpool mng.sbb musim ni liverpool agak merudum. =(.
tp aku tetap akan support Liverpool sbb YOU'LL NEVER WALK ALONE.GOODLUCK.

No comments:

Post a Comment