Popular Posts

Tuesday, February 1, 2011

23/01/2011 until 02/02/2011 Jiwaku TerSentap.

Hye kawan2 yang setia membaca blog aku ni walaupun hanya seorang dua je yg membace.huhuhu.kisah yang aku nak cerita sedikit jiwang lorrrr mengenai jiwaku yg disentap oleh seorang gadis.kepada gadis2 yg rapat dgn aku jgn slh faham.gadis ni bukan kamu2..nak tau siapa nnt tnya lah aku okay !!! firstly...aku nak biarkan dia pergi dengan tenang dan bahagia bersama dgn orang tersayang.im okay without you and i still have a friend can make me happy.maybe selama kita kenal ni sy jarang luah kan perasaan.sy suka pendam kan perasaan dan bila ada masalah sy jrang luahkan kecuali psal kerja.hahaha.btw tenkiu kerana sudi mendengarnya.mungkin kamu pun da bosan asyik dgr masalah tu je kan.tapi takpe.start today u takkan dgr lagi da msalah tu okay !!! ;) .now sy tgk kamu dah bahagia dgn dia and sy rasa janji yg kita buat mungkin tak akan berlaku dah.sy hanya mampu tesenyum dan itu je yang mampu sy buat.hahaha.cukup2 la cerita pasal dia okay! marilah kita berdoa agar dia bahagia dengan org yg tersayang.cerita pasal diri aku ni.sejak putus cinta pertama ni pada 2tahun yg lepas aku sukar untuk mencari gadis yg betul2 setia dan memegang pada janji selain berusaha utk mngekalkannya until now i cnnot find the type of dis gurl.tu sampai sekarang single.kekekekke.mungkin jodoh lmbt lg.kita hanya mmpu berdoa supaya dpt berjumpa dgn jodoh yg sesuai.cukup la setakat ni.aku nak lupakan segala masalah pasal gadis2 ni.tak perlu la kita nak ingt pasal seseorang yg pernah sakiti hidup kita.lupakan saja lah dan mulakan kisah hidup yang baru.






If you love me like you told me, please be careful with my heart; you can take it; just don't break it or my world will fall apart. 






today 02/02/2011 aku akan naik bas pada pukul5.45 dan dijangkakan sampai ke klang pada pkul 8.30 ;)

2 comments:

  1. nie adik ibah nak ckp kat abg nie.. abg jangan rasa down k?? alah.. x pe.. jika betul lah kan die jodoh abang.. pasti ada..Kalau kite bercinta sampai nak rak pun x semestinye kite akan kahwin dengan orang tuh..

    ReplyDelete